Raak je belly kwijt met deze 2 count-down workouts

By  |  0 Comments

2 Belly blasters met super resultaat

 

Meer vetverbranding over je hele lijf

Deze 2 simpele – maar vergis je niet – pittige workouts helpen je om snel over je hele lijf een hogere vetverbranding te krijgen en daarmee die belly, die je al tijden dwars zat, weg te trainen. Als je dit serieus aanpakt dan gaat het je echt helpen. En met serieus bedoelen we niet alleen trouw je oefeningen doen maar natuurlijk ook letten op je eten; weinig koolhydraten en meer eiwitten voor je spieren.

 

 Zo doe je de Squat Thrust

 

 

Countdown workouts

Hoe ga je te werk? Je doet telkens 15 reps van de kettlebell swing (kunt ook gewoon dumbbells gebruiken) diréct gevolgd door 15 reps van de squat thrust.  Dan tel je af naar 14 reps, 13, 12 enz totdat je bij 1 bent. En dit is echt pittig, het zal je enorm in het zweet werken :-) Maar dat is wat je wilt natuurlijk! Start deze countdown workouts en je begint met structureel vetverbranden. Het kan best zijn dat je de oefening niet helemaal af kunt werken in het begin. Geeft niets, begin dan gewoon met 8 reps en tel dan terug. To slot zijn deze lage impact workouts goed voor je spieren en gewrichten en helpen ze je nog uren nadat je gestopt bent met trainen om te verbranden. Dus, go for it! start burning!

 


 

Women’s Health

 

Geef antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *