Aanbevolen: kettlebell workout

By  |  0 Comments

Kettlebells werken in je voordeel

 

Uit eigen ervaring weten wij dat een kettlebell workout écht werkt. Of het nu om de 3B’s gaat: benen, billen en buik. Of dat je meer aan je bovenlijf wil doen, kettlebells helpen je om je hele lichaam weer in conditie te krijgen. Je voelt het direct na je eerste workout. Je spieren krijgen echt een boost, het leidt tot extra vetverbranding en het prikkelt je om weer meer te gaan bewegen.

 

Krachttraining maakt mijn lijf te mannelijk?

Daar hoef je niet bang voor te zijn. Als je gedoseerd aan krachttraining doet met als doel een strakker lijf en een hogere vetverbranding dan hoef je je absoluut geen zorgen te maken over een té mannelijk lichaam. Het vrouwelijk lichaam produceert simpelweg te weinig testosteron om er ineens mannelijk uit te gaan zien. Als je aan het trainen bent, hou de signalen van je lijf altijd goed in de gaten dat voorkomt blessures, zeker als het gaat om gebruik van gewichten bij je training.

 

Kettlebel workout: simpele oefeningen, groot effect

De ideale combinatie om jouw doelen te halen bestaat eigenlijk altijd uit 3 dingen:

 

1. gezond en bewust eten 

2. krachttraining

3. cardiotraining

 

Wil je – als aanvulling op je cardiotraining en bewuste voeding – een serie goeie krachtoefeningen doen, dan bevelen wij de kettlebell zeker aan. Bekijk de video voor een goede en makkelijke workout met Jillian Michaels.

 

Wil je vanaf nu altijd op de hoogte blijven van het laatste gezondheids nieuws en de beste workout tips? Schrijf je dan ook in voor de maandelijkse Real Healthy nieuwsbrief!

 

bron: Be Fit

 

Geef antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *