Healthy lunch: Spinazie Omelet met Zalm en Cottage Cheese

By  |  0 Comments

Heerlijke Real Healthy lunch vol met ijzer en proteïnen

Hoe maak je deze heerlijke en simpele lunch vol met ijzer en proteïnen:

Bereiding

1. Start met fijnhakken van de spinazie. Doe wat olie in de pan en bak het geheel. Ondertussen kluts je de eieren, zout en peper erbij en voeg je het bij de spinazie in de pan.

2. In circa 10 minuten is alles klaar.  Laat het  vervolgens even afkoelen. Snij ondertussen de bieslook fijn

3. Voeg vervolgens de zalmplakken toe aan de omelet. En daarna ook de cottage cheese en gesneden bieslook toe. Eventueel wat pijnboompitten als voor extra garnering en smaak.

4. Tot slot rol je de omelet op en snijdt hem in dunne plakjes. Lekker met tomaten en frisse veldsla

ENJOY!

Benodigdheden (voor 2 personen):

  • verse spinazie (200 gr)
  • paar stengeltjes verse bieslook
  • cottage cheese (circa 50 gr)
  • 4 eieren
  • Pijnboompitten
  • paar plakjes gerookte zalm( 50 – 100 gr)

Bron: cottonandcream.nl

Geef antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *